vrijdag 1 december 2006

Tandpijn

Over de voorbije twee weken, valt weinig te vertellen. De werkgroep middelenbeleid ging door toen ik in sneltreinvaart bij de tandarts zat (heel erg eigenlijk, ik ben me zelfs vergeten te verontschuldigen, terwijl ik die werkgroep echt de moeite vind). De oorzaak is niet ver te zoeken, sinds een aantal weken sukkel ik met tandpijn. Vooral vorige week was het een ramp (tand is uiteindelijk ontzenuwd). Dinsdag laatst was het dan zover, de wijsheidstanden zijn getrokken. En ik was dolgelukkig. Ok, de hamsterwangetjes, daar bleef ik niet van gespaard, maar pijn, nee, amper last van gehad. Gisteren was de pret plots over, mijn linkerwang werd wel heel erg dik en deze morgen bleek ook mijn oog dicht te zitten. Een extra bezoekje aan het ziekenhuis legde een ontsteking bloot, de dikke wang was dus helemaal geen zwelling, maar wel het gevolg van een complicatie bij de operatie. Deze middag een sneetje in de wang en een draadje los en vanaf vandaag is het antibiotica slikken en hopen dat het er morgen niet opnieuw een dikke kaak is (anders moet het nog eens over). Pijn heb ik wel niet meer sinds de "operatie", dus das al veel. Duimen dus dat alles vanaf nu goed gaat. Volgende woensdag gaan de draadjes eruit en hopelijk zijn we dan voor een tijdje verlost van tandproblemen! (p.s.: een fotootje van mezelf deze keer :-) )

Geen opmerkingen: