woensdag 27 december 2006

Het einde van een legislatuur.

Vanavond, over een uurtje is het dan zover. De laatste zitting van de ocmw-raad in het huidige legislatuur. Een beetje dubbel. Gedurende de voorbij jaren leerde ik heel veel uit mijn mandaat. Nuttige dingen, minder nuttige, maar vooral het is een ervaring die zonder twijfel iedereen met beide voeten op de grond zou zetten. Ik heb er ook heel wat goeie herrinneringen aan overgehouden. Politiek, een sfeer die enkel mogelijk is in een orgaan waarvan de zitting overwegend niet openbaar is. Politieke discussies die soms heel ver gingen, maar waain goede argumenten werden gebruikt. Sociaal, het meewerken aan verschillende van de werkgroepen, het meewerken aan de activiteiten, of er gewoon langsgaan en bewonderen wat is gepresteerd. Vooruitgang en groei in de werking van de werkgroep Onthaal en Ontwikkeling, de werkgroep middelenbeleid. Een jaarlijks, plezant samenzijn, met de "collega's" (maar daar mogen we in februari nog een keer naar toe om de legislatuur definitief af te sluiten). Vandaag is de start van de overstap naar de gemeenteraad. Dinsdag leg ik mijn eed af en vanaf dan zal ik dan ook kennis moeten maken met een ander facet in de politiek. info: http://www.ocmwdeerlijk.be/

Geen opmerkingen: