zondag 17 december 2006

M/V van het Jaar

Testjes invullen, ik doe niet liever. De testjes vind ik leuk, de resultaten lees ik na. En soms zijn die wel eens nuttig ook. De nagel op de kop slaan, doen ze meestal ook. Over het algemeen herken ik er mijn persoonlijk sterktes en zwaktes wel in. Begin dit jaar kwam er plots een mailtje. Opdracht: Deelnemen aan een maandelijks testje (mijn hartje opende zich alweer) en de beloning m/v van het jaar worden. Geen haar op mijn hoofd denk nog maar aan die mogelijkheid. Het testje invullen, met veel plezier. Een maal per maand, meestal in de nachtelijke uurtjes en spijtig, maar die zijn ondertussen allemaal afgerond.
De verbazing was dan ook groot toen er plots een mailtje kwam om te laten weten dat ik een van de laatste 50 deelnemers was geworden. Uit de 22000 deelnemers werden 25 mannen en 25 vrouwen nog verder op de rooster gelegd, met als beloning een laatste finaletest in Lapland. Het werd spannend, maar ik bleef hangen in de halve finale. Een reisje zat er niet in, maar we hielden er een mooie evaluatie aan over (en op bijna alles ben ik het volmondig eens met de gemaakte analyse). Tijdens de halve finale heb ik nog 5 andere kandidaten leren kennen. De drie mannen die toen in onze groep zaten bleken finalist te zijn geworden. En ik had zo wel mijn favoriet. Groot was mijn verbazing wel toen ik deze week de krant las. De winnaar Sjarel Buysschaert is niet een van de mensen die ik toen heb ontmoet, maar blijkt hier maar enkele straten vanaf te wonen. Gefeliciteerd zou ik zo zeggen! En wat mezelf betreft, ik heb er iets uit geleerd en doe nog altijd met veel plezier mee aan de testjes die regelmatig verschijnen op de site.

Geen opmerkingen: