vrijdag 29 december 2006

Een dagje vrij.

Gisteren had ik een dagje verlof en gisteren betekende dit, een dag op stap met mijn maatje. Aangezien dat ondertussen al een heel eind geleden was, keek ik er wel naar uit en het is plezant geweest.'s Morgens ben ik hem gaan oppikken, zijn we richting Brussel vertrokken en gingen we normaal eten ik restaurant "Hemisphere". Zelf ben ik er al geweest, het interieur valt goed mee, het eten is er lekker en de mensen zijn er vriendelijk. Er was wel een beetje twijfel bij 't maatje of hij van hun keuken ging houden en toen we voor de deur stonden leek de tapas bar hem toch aanlokkelijker. Spijtig, toen we daar aankwamen bleek hij gesloten en aangezien het ondertussen al een stuk later werd dan bedoeld, hebben we het heel eenvoudig gehouden. De reden dat het Brussel werd, was dat hij graag eens de kerstmarkt daar wilde zien en na de middag zijn we dan ook de kerstmarkt gaan bezoeken. Persoonlijk had ik het gevoel dat het er vorig jaar allemaal iets enthousiaster aan toe ging (maar dat kan ook aan de dag en het tijdstip gelegen hebben). In alle geval het is een aangename kerstmarkt en het uitzicht vanuit het reuzenrad blijft fantastisch. Om op te warmen nog snel een warme choco en onze namiddag zat er al op. De dag nog helemaal niet. Ik ga regelmatig zwemmen en gisteren hebben we dat dan maar samen gedaan. Een uurtje baantjes getrokken en met een voldaan sportgevoel zijn we nog eventjes de Gentse binnenstad ingetrokken.Kortom een plezante dag, veel gelachen en gebabbeld en vooral genoten!

Geen opmerkingen: