maandag 16 april 2007

Receptie 10 jaar Deerlycke Folk Festival

Het wil toch niet altijd goed lukken. Dat site-updaten, het is plezant, het is een goed geheugensteuntje, soms is het een beetje politiek, maar ook vaak ontspanning. Met de verkiezing tot gemeenteraadslid valt me een ding sterk op ten opzichte van het ocmw-raadslid zijn. Je wordt voor veel meer uitgenodigd!
Vorige zaterdag startte het met een receptie ter ere van 10 jaar Deerlycke Folkfestival. Een receptie waarop enkele van de trouwe medewerkers in de bloemetjes werden gezet. Na de receptie organiseerden ze samen met d'ieftescheute in d'Iefte een folkoptreden. Er was in alle geval veel volk en ook heel enthousiaste mensen waren van erg ver naar Deerlijk afgezakt. Deerlycke Folk zet met andere woorden Deerlijk op de kaart en daar kunnen we alleen maar trots op zijn.


Voor de geinteresseerden, het volgende festival gaat door op 17-18-19 augustus 2007, voor meer info kan je surfen naar de site.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

We zijn blij dat je concludeert dat Deerlycke bijdraagt tot de uitstraling van onze gemeente. We hopen dat het festival wordt opgenomen in een bredere algemene kijk op de uitstralingswaarde van onze gemeente. Ik kan verkeerd zijn maar dit artikel geeft me de indruk dat je het festival slechts leerde kennen dankzij deze uitnodging ...

Unknown zei

Beste Jan,
Gelukkig kende ik het festival al van voor deze uitnodiging. Het is wel de eerste keer dat ik er effectief mee in aanraking ben gekomen. (Ik ben tot nu toe nog nooit in de mogelijkheid geweest langs te komen op het festival zelf, maar enkele van mijn kameraden zijn trouwe bezoekers). Maar mijn indruk was ronduit positief (al was dat ook mijn "van horen vertellen visie :-)).
Wat betreft de uitstraling, ben ik er vast van overtuigd! Cultuur in al zijn aspecten is volgens mij een van de grootste troeven om Deerlijk op de kaart te zetten.
Hartelijk bedankt voor de reactie,
Vriendelijke groeten,
Evelien