zondag 22 april 2007

Opendeur

Het klinkt misschien gek, maar aangezien ik dan toch niet op vrijdagavond op weekend (meer hierover in een volgende post) kon vertrokken, heb ik het vertrek uitgesteld tot zaterdag in de late namiddag. Tijdens de voormiddag een ganse reeks klusjes opgeknapt, boodschappen gedaan, ...
In de namiddag was de nostalgie aan de beurt. Ik ben altijd ongelooflijk graag naar school gegaan (al moest er geen extra jaar meer bijkomen). Gisteren was het opendeur op de hogeschool en dat was dan ook het ideale "excuus" om eens opnieuw te genieten van de sfeer. Het is er eigenlijk nog niet zo heel veel veranderd, als zijn er immense evoluties geweest sinds ik er bijna twee jaar geleden ben vertrokken. Er is een volledig nieuw gebouw, er zijn extra richtingen gecreeerd en sommige docenten zijn nieuw. In alle geval, het lijkt nog altijd op de vertrouwde school waar ik zes jaar het grootste deel van mijn tijd heb doorgebracht.

Geen opmerkingen: