zondag 25 maart 2007

De lentemicrobe slaat toe!

Gisteren had ik het zowat gezien. De donkere winterkleuren van mijn blog pasten helemaal niet bij het zonnetje. Vandaag was het dan helemaal te grof, de zon scheen ongelooflijk helder en dat was dan ook het teken om de kleur en lay-out van de blog en website nog eens aan te pakken. Niks spectaculairs, maar ik ben er toch redelijk tevreden mee. Wat de webpagina's (rechts bovenaan in de kolom) betreft is er nog een beetje werk aan de winkel. Momenteel geen foto's meer te zien en bepaalde delen moeten eens een beetje beter worden uitgewerkt, maar de grote lijnen zijn zichtbaar. Op de foto het zelfontworpen "logo" dat terugkeert op de webpagina's. En nu duiken we ons bedje in. Morgen heb ik een beetje studeren voor het werk ingepland, dus een frisse kop is nodig ;-)
[Edit: ok, de kleurcombinatie is misschien niet zo zomers, maarja, ik heb het niet zo voor roze of geel ofzo ... groen ook geprobeerd en JD heeft me net overtuigd dat het beter zal passen als lentekleur. Van zodra er een beetje tijd is passen we deze eens aan ;-)]

Geen opmerkingen: