woensdag 7 maart 2007

Curieus in de vitrine

Vandaag hou ik het bij weinig tekst, maar wel een aantal foto's. Na de Franse les ben ik naar Curieus in de vitrine geweest en er was na de uiteenzetting vanalles te beleven.

Frans Herpelinck tekenaar van dienst maakt van alle aanwezigen een leuke tekening (hier de mijne in de beginfase.




Curieus wie schuil gaat onder deze kam? Wie anders dan Dominique Windels, de curieus man in Harelbeke.

Alles onder het goedkeurende oog van kersvers sp.a Harelbeke voorzitter Inge Bossuyt. Inderdaad, ook bij curieus halen we de banden een beetje aan.









Comedy doot Arnout Van Den Bossche.






En als ultieme afsluiter, Curieus en Koers. Wie de resultaten wil weten (bijna onzichtbaar op de foto, geeft maar een seintje ;-)).

3 opmerkingen:

Christophe Ramont zei

Zo onduidelijk is die foto niet hoor, volgens mij lig je in derde positie. Maar ik ga er van uit dat je het uiteindelijk toch gewonnen hebt! ;)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Haha,

't Was fotofinisch tussen 2 en 3 en die heb ik gewonnen, maar wel op 4 honderdste van een seconde, dus heel erg nipt. (ik was de blauwe)
Nummer 1 staat niet op de foto.

Groetjes