maandag 12 maart 2007

Alles op een rommeltje

Het is geen rommeltje meer, integendeel zelfs. Eindelijk ben ik er in geslaagd om de hopen papier, post, teksten, ... eens te sorteren. Dozen zijn er bij het papierafval terechtgekomen. Dringend moet ik de ongelooflijk slechte gewoonte, alles sparen, want misschien heb ik het nog eens nodig, afleren en dat ben ik dan ook van plan. Het rommeltje is nog altijd een beetje een rommeltje, alles verwijderen was er net iets over dus liggen er nu een aantal hopen te wachten op een definitief plaatsje ergens in mijn bureau. Het is in alle geval niet meer zo erg en maar een klein beetje werk meer. Heb ik dan niks anders gedaan? Wel integendeel en ook hier is de structuur een aantal dagen helemaal zoek geweest. Tussen het sorteren door een aantal boodschappen gedaan, een presentatie afgewerkt en een reeks mailtjes (voor 't werk) klaargestoomd (er staan er nog een aantal te wachten). Vanavond was het ook nog raad van voorzitters en secretarissen met de bedoeling de campagnes van de komende maanden iets beter te belichten en in de komende week zit elke avond wel vol met een of andere activiteit, vergadering of noem maar op. Het is gewoon druk en het lijkt niet beter te worden de komende dagen en weken. Gelukkig moet ik aan niks anders denken en is een de druk en het vele werk ergens ook een stimulans om het nog beter te doen, om er nog meer power achter te steken, om me nog meer te geven. En voor een keer iets over het werk op de blog. De komende twee dagen ben ik op Laborama te vinden (en das ook mijn excuus om mijn blog nog een tweetal dagen ongelooflijk te verwaarlozen).

Geen opmerkingen: