donderdag 11 januari 2007

Nieuwjaarsrecepties (deel 2...)

Deze week zijn de nieuwjaarsrecepties niet de belangrijkste bezigheid. Heel wat andere dingen eisen de aandacht, maar vanavond was er toch eentje. En niet zomaar eentje hoor. Eigenlijk weet ik niet helemaal zeker waarom ik ben uitgenodigd. Is het omdat ik nu deel uit maak van de gemeenteraad? Of eerder omdat ik vanuit onze fractie was voorgedragen als kandidaat lid van de politieraad? Het zal wel iets met de politiek te maken hebben, maar ik ben vooral geweest uit "nostalgie". Gedurende de zomer van 2004 heb ik mijn stage gedaan in onze politiezone en in juni 2005 ben ik geslaagd met een thesis "Leefmilieuhandhaving in de politiezone Gavers". Zonder twijfel een heel leerrijke periode en opdracht, waarin heel veel mensen me keihard hebben gesteund.
Meer info over de politie in het algemeen kan je trouwens vinden op http://www.police.be
Wil je graag de samenvatting en de poster van mijn eindwerk bekijken dan kan dit door op de respectievelijke linken te klikken of door te surfen naar http://www.pih.be/opleiding/milieu/. Wil je er graag meer info over, dan mag je gerust een seintje geven.

Geen opmerkingen: