maandag 18 september 2006

Onthaal & Ontwikkeling

De werkgroep onthaal en ontwikkeling is een van de werkgroepen binnen de welzijnsraad. Als beginnend ocmw-raadslid vond ik het voor mezelf een plicht in elke raad minstens eenmaal aanwezig te zijn. Hoe kon ik anders weten waarover het ging? Voor sommige van die raden werd ik verder uitgenodigd, voor andere niet. Maar telkens ik kan ga ik met plezier op die uitnodigingen in.
Gisteren was het de jaarlijkse hoogdag voor de werkgroep onthaal en ontwikkeling. De personen die in de gemeente toegewezen zijn aan ons ocmw, organiseren samen met de sociale dienst en de personen die actief zijn in de werkgroep een namiddagfeest. Ze laten hun vrienden en buren kennismaken met hun cultuur, ze koken, ze zorgen voor animatie, ... Een gezellige bedoening en echt de moeite om er langs te gaan.


bron: www.lokalestatistieken.be

Geen opmerkingen: