zaterdag 23 september 2006

Fight of the night... politiek debat in TSAS

En nu denken jullie, wat heeft dit met Deerlijk te maken. Inderdaad, niks met Deerlijk, wel alles met Harelbeke. Naar jaarlijkse gewoonte ben ik vorige week naar de kermis geweest (in Harelbeke). En dit jaar heb ik nog meer dan andere jaren nieuwe mensen ontmoet. En anders dan de vorige ook jonge nieuwkomers op de verschillende lijsten in Harelbeke. Interessant, veel gebabbeld en uiteindelijk beloofd dat ik gisteren naar hun debat ging gaan.
En belofte maakt schuld, ik ben geweest en we hebben onze interessante babbels verdergezet. Het lijkt me weinig interessant deze hier volledig uit de doeken te doen (wie nu zo curieus is, en er van wakker ligt, geeft maar een seintje), maar de conclusie is wel vrij duidelijk: Ik ben trots deel uit te maken van de vele jonge mensen die zich op een of andere manier organiseren en iedereen politiek of net niet politiek verdiend volgens mij meer dan een pluim!
Wie graag de Deerlijkse jongeren wil ontmoeten, volgende vrijdag (29 september, 19u30, De Wieke) organiseert de Deerlijkse jeugdraad samen met Ronny Vandermeiren terug een jeugddebat.

Geen opmerkingen: