vrijdag 28 juli 2006

Drie, Twee, Een, Start!!!

Goeieavond iedereen, inderdaad, ik had het beloofd, eind deze week horen jullie me terug. Sinds gisteren zijn we terug in ons Belgenlandje. Alleen maar goeie herrinneringen aan de voorbije weken. De sfeer op kamp was fantastisch, niet alleen bij de "exotische" delegaties viel heel wat te leren, ook de contacten binnen onze landsgrenzen waren heel interessant. Na het kamp zijn wij nog even afgezakt voor een driedaagse Barcelona. Stimulatie van de zintuigen, echt de moeite, maar veel te kort. Daar zien ze me nog terug! Het eerste wat me gisteren kwam toegewaaid was kampioenennieuws. Onze buurjongen blijkt het andermaal schitterend gedaan te hebben tijdens de koers. Vorig weekend haalde hij een podiumplaats op het BK wielrennen. Die plaatsen blijven elkaar maar opvolgen, puike prestaties dus en zeker de moeite om verder op te volgen. Interesse, neem eens een kijkje op http://www.jochendeweer.tk/ .Sinds vandaag is de nieuwe en deze keer definitieve start gegeven voor de verkiezingen. De campagne loopt misschien nog niet op volle toeren, maar de voorbereiding gaat in sneltreinvaart. Nalezen van de laatste teksten, nakijken of alle namen correct zijn geschreven, lay-out goedkeuren en het fiat geven voor alles richting drukker. Nog een geluk dat onze provinciale federatie heel veel werk op zich neemt, anders zou het waarschijnlijk een stuk moeilijker worden. Een ding is zeker, de eerste campagne waar ik echt actief aan meewerk, wordt een heel leerrijke ervaring.

Geen opmerkingen: