zondag 1 juli 2007

De belastingen ...

Eindelijk, mijn aangifte was al een tijdje ingevuld, maar het indienen, dat bleef maar aanslepen. Wie weet zit er nog een foutje in he ... In alle geval ik heb ze net ondertekend en doorgestuurd (via tax on web sinds vele jaren). Het electronisch indienen van die aangifte vind ik trouwens super handig. Enerzijds blijft de historiek van alle voorgaande aangiftes beschikbaar en kan je bij twijfel dus eens terugkijken naar de vorige jaren zonder je lades overhoop te moeten halen. Anderzijds kan je ze na invullen onmiddelijk bereken. Sinds dit jaar is het helemaal makkelijk en is alles wat gekend is zelfs al ingevuld. Enkel controleren en aanvullen met de speciale dingen.
Sinds gisteren heb ik ook mijn nieuwe brilletje. Een echte verademing, ik kan terug makkelijk de verkeersborden lezen als ik met de auto rij. Ik kan zelfs terug de nummerplaat van mijn voorliggers lezen en ook de ondertitels op tv zijn terug mooi afgelijnd. Heel plezant en nu maar hopen dat ze iets minder snel achteruitgaan in de komende maanden en jaren. Een plezante werkweek voor iedereen en tot snel.

Geen opmerkingen: