donderdag 30 november 2006

Test

Spannend! Vandaag (de veertiende) de eerste test, hoe goed lopen de Franse lessen, maar dan schriftelijk. Op school was dat over het algemeen een absolute ramp. Als ik een tekort had (bijna altijd), dan ging het over Frans. Omwille van Frans vond ik rapporten net iets minder plezant dan ik ze misschien wel wou vinden. In alle geval, we hebben ons best gedaan, en een week later kregen we het resultaat. Voor de eerste maal viel een Franse test redelijk goed mee. 75% en dat terwijl het studeren door de drukte op het werk niet echt veel tijd in beslag heeft genomen. Duimen dat het niet gaat zoals vroeger met mijn Duits, goed beginnen en heel laag eindigen, maar ik heb er goede moed op. En, de motivatie is toch een stuk veranderd ten op zichte van 10 jaar (we worden oud ;-)) geleden.

Geen opmerkingen: