maandag 10 november 2008

De tijd gaat snel ...

Goeiemorgen Lievelingen,

Ja, wip maar enkele centimeters omhoog, er wordt nog eens gepost.
Enkele goeie redenen om nog eens te bloggen:
*Mijn blogje wil ik niet verwaarlozen
*Uit de linkenlijst bij Stofje wil ik niet verwijderd worden
*Gewoon zin om er terug een beetje tijd in te steken (al blijft die voorlopig beperkt beschikbaar)
*...

Eigenlijk is er heel erg veel te vertellen.
De vakantie in Portugal, nu ruim een maand geleden. Foto's hier.
Een verjaardagsuitstapje voor A&W naar Cap Griz Nez en Cap Blanc Nez.
Langsgaan bij Stof voor de fotowedstrijd cadeautjes.
Het sp.a Congres in Brussel.
Een filmavond, een tweede verjaardagsuitje met gependel tussen Aartselaar en Rillaar.
Een gemeenteraad, een pannekoekennamiddag, de wekelijkse cursus uitspraak, ...
En dit weekend NOTP en Aan Tafel (lekker gaan eten ten voordele van sp.a).

Heel erg veel, een beknopte post, maar ik beloof het, er komt binnenkort terug wat meer regelmaat in (al zal het niet dagelijks zijn).

Groetjes,
Geniet van jullie vrije dag (waarop ik moet werken),
en tot gauw!

Geen opmerkingen: