zaterdag 9 juni 2007

Ja! ik ben eventjes heel stil.

Nog enkele uren en het is zover. Als campagnemiddel voor deze of gene was mijn blog de laatste week niet het ideale medium. Ja! er zijn excuses. Morgen vertrek ik na de stemming richting Zaventem. Ik moet voor het werk een weekje naar het buitenland. Gevolg, deze week was nog drukker dan anders, heel veel zaken moesten worden afgewerkt, want anders komen ze op de lange baan terecht. Trainingen moesten nog worden doorgenomen ter voorbereiding. Veel campagnetijd was er niet. Ja! ik ben vorige zondag naar de slothappening geweest en Ja! het was er aangenaam. De koffers zijn gepakt en morgen na het stemmen voor Ja! sp.a-spirit vertrek ik richting Zaventem. Eerst naar Londen en daar een overstap naar Boston. De komende week ben ik dus iets minder bereikbaar en zal er waarschijnlijk niet veel geblogt (of zou het toch met een d zijn?) worden. Maar Ja! er komt zeker een verslagje!

Geen opmerkingen: