zondag 17 juni 2007

De verkiezingen

De uitslag van de verkiezingen, die bereikte me bij mondjesmaat in de VS. Via het internet eventjes de resultaten bekeken en die bleken onder de peilingen uit te komen. De eerste gedachte gaat op deze momenten uit naar alle medewerkers die hun job verliezen wanneer de partij in oppositie gaat. Persoonlijk ben ik wel tevreden met die oppositiekuur (al is verliezen nooit de meest aangename gedachte, want wie doet dat nu graag). Samen met heel wat van mijn kameraden ben ik er al langer dan vandaag van overtuigd dat een oppositiekuur niet zo een slecht idee zou zijn. Herbronning en back to the roots hoort daar hopelijk dan ook bij. Positief denken, we kunnen er maar het beste van maken en waarschijnlijk zal de strijdlust en hopelijk ook het inhoudelijke er wel bij varen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer dat "alle reacties moeten worden goedgekeurd door de auteur van de blog."

Is daar een goeie reden voor?

Unknown zei

Ja daar is een reden voor. Heel regelmatig komt er vrij veel rommel als reactie op een blog. (genre linkposten en onverstaanbare lettercombinaties). Behalve dit type berichten heb ik trouwens nog nooit een bericht geweigerd. Al heb ik wel grenzen in wat ik wel of niet zou toelaten, zolang de regels van het algemene fatsoen worden gevolgd zou alles hier terecht moeten komen.