zondag 11 februari 2007

Vorming gemeentefinanciën

Donderdag was een dag van keuzes. Er was een receptie, waarvoor ik me heb verontschuldigd, er was de werkgroep middelenbeleid (waarvoor ik me een dag te laat persoonlijk heb verontschuldigd en die ik dus spijtig genoeg niet kon volgen) en er was de opleiding waarvoor ik me heb ingeschreven. sp.a richt die opleidingen in en de lessenreeks zelf komt uit van BDO atrio AOS. De bedoeling is om de puzzel die gemeentefinanciën is een beetje te doorgronden. Het is interessant, maar het blijft moeilijke materie (ik heb al eens zo een cursus gevolgd een jaar of zes geleden). En ik heb het soms moeilijk om zo lang geconcentreerd te blijven zonder te babbelen. Volgende week woensdag gaat het laatste deel van de cursus door en daarna zullen we wel zien wat is blijven plakken.

Geen opmerkingen: