donderdag 13 maart 2008

Wikipedia

Het was puur toeval dat ik hier terecht kwam

"Deerlijk
Beste Zonneschijn; ik ben zo grof geweest één van je wijzigingen terug te zetten. Het klopt inderdaad dat voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 een lijst "sp.a-spirit" werd ingediend. Alleen bestaat er geen spirit-afdeling in Deerlijk en stonden er ook geen spirit-kandidaten op de lijst... Een dubbeltje op zijn kant dus. Maar mij lijkt het de waarheid geweld aandoen om dan over een sp.a-spirit-franctie te spreken. Overigens blijkt nogal met deze pagina 'geknoeid' te worden, stel ik vast... Amsab09
20 dec 2007 13:13 (CET)
Evelien Dejaegere, 1 van de 2 raadsleden voor de sp.a-spirit heeft het op haar website voortdurend over de "sp.a-spirit""-fractie in de gemeenteraad. Ook op de officiële overheidsdatabank pinakes is de sp.a-spirit fractie vermeld. Voor de OCMW-raad is op pinakes enkel de sp.a vermeld als partij. Maar soit, ik ga er geen welles- nietes spelletje van maken. Groeten, Zonneschijn 20 dec 2007 14:00 (CET)
Dat is me niet onbekend. Ik ken de dame in kwestie persoonlijk. Laten we er maar op houden dat dit met electorale overwegingen heeft te maken. Zoals ik al zei, dergelijke politieke toestanden zijn niet zo klaar en helder weer te geven (en zullen dus steeds discussie op leveren). Ik tracht de zaken enkel zo neutraal mogelijk te benaderen. Met vriendelijke groet. Amsab09
20 dec 2007 15:46 (CET) "


Ik was eigenlijk wel verrast, als men dan toch wil verifieren mag men mij altijd eens mailen, ook curieus naar degenen die me kennen en het als electoraal afschrijven. Ik kan jullie nogtans verzekeren dat we een sp.a-spirit fractie zijn (inderdaad de spirit kandidaten op onze lijst werden niet verkozen, maar dat verandert niet het gegeven dat we als fractie verdedigen wat we hebben voorgesteld). Ook in werkelijkheid zijn we sp.a-spirit. Er is heel regelmatig overleg met lokale mensen van spirit en het lijkt ons dan ook logisch dat we telkens de term sp.a-spirit gebruiken. Wie in het ocmw beslist dat het enkel om sp.a zou gaan, dat weet ik niet, maar ook daar maken we deel uit van dezelfde fractie.

Geen opmerkingen: