zaterdag 7 oktober 2006

Alvast bedankt!

Voor wie mij, mijn blog, ... heeft gevolgd vertel ik nu niks nieuws. Maar toch wil ik graag nog even de aandacht vragen voor mezelf. Zondag 8 oktober is voor een aantal onder jullie een onaangename verplichting, voor anderen is het die ene keer op zes jaar een kans om de eigen mening wat kracht bij te zetten. Zowel op de gemeenteraadslijst als de provincieraadslijst kreeg ik een mooie tweede plaats, een kans om als jonge vrouw te bewijzen wat ik waard ben! En, dit kan alleen met uw hulp!

Maar,aan u, wil ik geen stem vragen omdat ik jong ben of omdat ik toevallig vrouw ben. Aan u, wil ik een stem vragen omdat ik gedreven ben en met uw steun samen wil vechten voor onze idealen.

Verder wil ik graag afsluiten met gelukwensen voor alle kameraden die mentale steun hebben verleend, die hun eigen campagne aan het afronden zijn en die hoogstwaarschijnlijk al wel onderhevig zijn aan de nodige spanning.


Succes en op een goed resultaat !!!

Geen opmerkingen: