dinsdag 7 augustus 2007

Ik weet het ...

Ja, ik weet het, het blijft maar duren en er komen maar geen berichtjes bij. Het is duidelijk vakantie. De plannen zijn eerder beperkt en de meeste dagverslagen zijn niet voor het internet bestemd. Deze week ben ik aan het werk en ook over de dagdagelijkse bezigheden valt niet zoveel te vertellen. Momenteel ben ik mijn blogje een beetje aan het herindelen, maar ook dat is maar met mondjesmaat. Veel belangrijks? Nee, eigenlijk niet. vanaf zaterdag in verlof tot en met de 22 ste, ondertussen mijn Frans heel goed aan het oefenen op 't werk en eindelijk eens deftig op dieet om de opgeraapte kilo's sinds de start van mijn werkleven er terug vanaf te krijgen. Momenteel lukt het wonderwel en de motivatie is dik in orde ... Duimen dus en niet opgeven.

1 opmerking:

Occie17th zei

Gewoon doorgaan één kilo met de keer.. zoals we dat zeggen in WVL