maandag 13 augustus 2007

Het vakantiegevoel!

Het vakantiegevoel is bijna compleet. Of toch niet? Mja, met momenten is het heel moeilijk om het werk aan de kant te schuiven. Misschien mag ik die mailtjes niet lezen, of das toch de bedoeling, maar het is soms sterker dan mezelf en antwoorden blijft vaak niet uit dan.
Vandaag een echte effort gedaan bij het zwemmen. Eigenlijk niet echt, het leek wel of ik kon blijven gaan, maar dat was dan weer geen optie. In alle geval toen ik een eind geleden terug begon te zwemmen, was het telkens ongeveer 1 km. De laatste weken deed ik er regelmatig een schepje bij, eens anderhalf, een keer zelfs twee of ergens tussenin. Vandaag was het aangenaam in het zwembad. Relatief rustig en was het vrijwel constant mogelijk om baantjes te trekken (wel spelend volk, maar niet storend). Stoppen voor 100 was geen optie en dus zijn we op 2,5 km geeindigd. Ik ben tevreden en het voelt super goed :-).
Morgen geen zwemmen, maar wel een dag waar ik naar uit kijk. 'k Mag op stap met 't maatje. Terug een tijdje geleden ondertussen en er valt heel wat te vertellen.

Geen opmerkingen: