vrijdag 11 mei 2007

De voorbije week en het komende weekend

Ofzoiets. Het lijkt in alle geval meer op een "berichtje van de week". Het is vrij druk momenteel, als ik 's avonds thuiskom, heb ik wel zin om een stukje te schrijven, maar ben ik er gewoon te moe voor. Das niet de bedoeling, maar dat wordt ongetwijfeld terug beter. Gisteren was het bestuur, dus ook geen tijd om te bloggen. Vanavond is het rustig thuis, net naar een film gekeken en over enkele ogenblikken zal het bed worden. Morgen wil ik fris en monter zijn. Vanuit de sp.a-spirit fractie in de gemeenteraad maak ik deel uit van de algemene vergadering van de kinderboerderij. Persoonlijk vind ik het nogal zot om een keer op een jaar naar een AV te gaan en voor de rest niet in de mate van het mogelijke een bijdrage te leveren. De komende weken is het geschikte moment. Morgen worden er bloemetjes verkocht ten voordele van het Bokkeslot, volgend weekend zijn het openkijkdagen. Ik ben in alle geval van plan mijn steentje bij te dragen en doe het overigens met ongelooflijk veel plezier. Info over de kinderboerderij op de site. Morgennamiddag is het BLGP in Brussel en daar zijn we dus 's namiddags van de partij. Een verslagje volgt normaal wel.

Geen opmerkingen: