woensdag 3 januari 2007

Installatievergadering gemeenteraad.

Deze avond was het dan zover. De nieuwe gemeenteraad is geinstalleerd. Ik heb mijn eed afgelegd en maak er vanaf nu dus deel van uit. Eigenlijk was het best wel spannend, iets nieuw, een beetje nerveus en dan die eed afleggen met heel veel toeschouwers in de buurt (de zaal zat overvol en de mensen stonden tot in de gang). De verschillende stemmingen die moesten gebeuren zijn gelopen zoals voorspeld en mijn nieuwe taak, als jongste moet ik de briefjes na de stemmingen ophalen, voer ik eigenlijk wel met plezier uit ;-). In alle geval alles is goed verlopen, het wordt nu eventjes wennen, maar we gaan er allessinds met volle moed tegenaan.

2 opmerkingen:

Anke zei

Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown zei

Dankjewel!

En ondertussen duimen we verder he ;-).

Groetjes