donderdag 18 januari 2007

Afscheid

Voor wie hier regelmatig bijleest is het absoluut geen geheim, voor wie me regelmatig ziet ook niet. Gisteren moest ik afscheid nemen van de ocmw-raad en dat was met een dubbel gevoel. Wat me bijblijft is dat ik er veel heb geleerd, me regelmatig nuttig voelde en bovenal het gevoel om echt iets te helpen doen voor de mensen. En aangezien het me immens blijft aanspreken ben ik dan ook van plan verder te helpen in de verschillende werkgroepen. Ondertussen ging ook de eerste Commissie Financiën door. Het was dus een beetje puzzelen, maar het is gelukt. Het wordt een beetje studeren, begroting of beter budget is niet zo een makkelijke materie (vanaf februari ga ik bij de federatie een cursus volgen). Ook vanavond is het vergaderen geblazen. Al bij al een hele drukke week dus, maar volgende week kunnen we het een ietsje rustiger doen.

Geen opmerkingen: