Natuurlijk steunen wij dit volledig!
Eén minuut zendtijd voor verenigingen en organisaties die zich engageren voor een open, warme, solidaire gemeenschap waar samenwerken met anderen en voor anderen centraal staan. Dat is wat wij 13 organisaties en/of verengingen willen aanbieden.
Daarvoor stellen wij de mediaruimte ter beschikking die we als sp.a – spirit krijgen in het kader van de politieke tribunes voor de gemeenteraadsverkiezingen. Dat zijn 9 minuten op televisie en 4 minuten op radio, samen 13 minuten. Wij willen daarmee ook het belang en de rol van het verenigingsleven en het vrijwilligerswerk in onze samenleving beklemtonen. Het verenigingsleven brengt mensen samen, en zorgt zo voor een sterk netwerk van niet-geïnstitutionaliseerde solidariteit.
Verenigingen kunnen hun voorstellen voor 1 minuut zendtijd hier indienen. Wij zullen met het voorziene budget voor de productie van onze politieke tribune het filmpje of de radiospot financieren. Bij de selectie zullen politieke of levenbeschouwelijke strekkingen en de omvang of locatie van het initiatief geen rol spelen. In de eerste plaats telt het engagement, de inzet, de impact van projecten en acties.
De 13 boodschappen worden uitgezonden op volgende dagen en uren:
Televisie: 15 september 2006, 25 september 2006 en op 3 oktober 2006 telkens na het journaal van 19.00 uur. Telkens drie reportages per uitzending.
Radio: op 25 september en 3 oktober 2006 telkens na het één uur journaal op Radio 1. Telkens twee reportages per uitzending.
Daarvoor stellen wij de mediaruimte ter beschikking die we als sp.a – spirit krijgen in het kader van de politieke tribunes voor de gemeenteraadsverkiezingen. Dat zijn 9 minuten op televisie en 4 minuten op radio, samen 13 minuten. Wij willen daarmee ook het belang en de rol van het verenigingsleven en het vrijwilligerswerk in onze samenleving beklemtonen. Het verenigingsleven brengt mensen samen, en zorgt zo voor een sterk netwerk van niet-geïnstitutionaliseerde solidariteit.
Verenigingen kunnen hun voorstellen voor 1 minuut zendtijd hier indienen. Wij zullen met het voorziene budget voor de productie van onze politieke tribune het filmpje of de radiospot financieren. Bij de selectie zullen politieke of levenbeschouwelijke strekkingen en de omvang of locatie van het initiatief geen rol spelen. In de eerste plaats telt het engagement, de inzet, de impact van projecten en acties.
De 13 boodschappen worden uitgezonden op volgende dagen en uren:
Televisie: 15 september 2006, 25 september 2006 en op 3 oktober 2006 telkens na het journaal van 19.00 uur. Telkens drie reportages per uitzending.
Radio: op 25 september en 3 oktober 2006 telkens na het één uur journaal op Radio 1. Telkens twee reportages per uitzending.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten