zondag 25 februari 2007

Omloop het volk voor vrouwen

Vrijdagavond werden we als gemeenteraadslid uitgenodigd op de persconferentie ter ere van de tweede omloop het volk voor vrouwen. Het enthousiasme lijkt heel erg groot en als je alles zo eventjes doorneemt, dan blijkt deze wedstrijd gewoon ongelooflijk succesvol te zijn. Een waardige opener van het Europese seizoen, zoveel is zeker. In alle geval chapeau aan de organisatoren en neem voor meer info eens een kijkje op hun site. Die avond viel het me op hoeveel mensen eigenlijk wel weten dat ik ook wel een kleine link heb met het wielrennen. Niet alleen omdat mijn buurjongen een van de grote beloften is, maar omdat ik ook zelf ooit vrij actief ben geweest in deze sport. Velen geven het me nu niet meer, maar als aspirant (al is het wel van de oude doos, onze sponser was toen nog atlas, via deze link kan je de huidige site van KSV Deerlijk bekijken) heb ik me echt uitgeleefd op mijn koersfiets en vele jaren erna ben ik recreatief verschillende kilometers per week blijven verteren.

2 opmerkingen:

Christophe Ramont zei

Evelien een wielertalent? Breek nou mijn klomp...dat wist ik inderdaad niet...

Unknown zei

Stofje toch, je kan niet alles weten. Nu het grote talent zat er vrees ik niet in hoor (plat en bergaf, dat viel nog een beetje mee, maar heuveltjes waren een ongelooflijke ramp). Nu, het enthousiasme was er en twas plezant, dus das het meest belangrijke he!