dinsdag 13 februari 2007

Jarig

Eigenlijk ben ik deze post gestart met een titel vorige dinsdag, en ook geeindigd en als draft opgeslagen. Vandaag twee dagen later werk ik er aan verder. Het was dus mijn verjaardag. 13 februari 1981 (op een vrijdag) zag ik het levenslicht. Een dag waarover ik al heel veel heb gehoord, maar tevens een dag waar ik me helemaal niks herrinner. De eerste herrinneringen komen pas een anderhalf jaar later (operatie aan de ogen). Vage herrinneringen aan een dokter, een speelgoedautootje en aan mijn papa die een zonnebrilletje meebrengt. Om het dan terug een tijdje zonder bewuste herrinneringen te stellen (de sterke impact van de emotie?). Nu, dinsdag dus 26 geworden. Bedankt voor de felicitaties, de kaartjes en de kussen.

2 opmerkingen:

Brian Booth zei

En nog een andere kus, dan! Joyeux anniversaire, Evelien!

Unknown zei

Merci beaucoup Brian!