zondag 16 september 2007

De voorbije week

Was ongelooflijk druk. Heel veel werk, werk en nog eens werk. Een lichtpuntje was woensdag, een korte presentatie tijdens de cursus van een van mijn lieve collega's. Het moment om de lessen van vorige week te evalueren. En ja, je bent je bewuster van wat je doet. En ja, verdorie ik doe nog steeds vanalles verkeerd ...
Vrijdagnamiddag was ietsje minder plezant, een heel leuke en aangename, maar vooral heel efficiƫnte collega veranderd van job. Jammer, maar helaas en het is haar ongelooflijk gegund. Wanneer ik in de buurt ben (Brussel en dat gebeurd dus wel nu en dan), spreken we zeker nog eens af.
Nu, ik mag niet klagen, vrijdagavond is ook mijn vakantieweek gestart. De realisatie kwam pas gisteren, toen ik een ganse zaterdagplanning had opgesteld, die vrij krap in tijd was. Na een tijdje werd die heel soepel, het meeste kan ik gewoon deze week doen :-)

Geen opmerkingen: